Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Στα αζήτητα σκουριάζουν λεωφορεία αξίας 1.666.000 ευρώ...

Στο αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ στο Ελληνικό, "σκουριάζουν" τα τέσσερα πανάκριβα οχήματα τύπου VOLVO B9TL, που αγόρασε το ελληνικό κράτος για την αξιοποίησή τους στην τουριστική γραμμή ξενάγησης στο ιστορικό κέντρο, αξίας 1.666.000 ευρώ.
Παρά το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα οχήματα προορίζονταν για να αντικαταστήσουν τα παλαιού τύπου λεωφορεία της γραμμής 400 του ΟΑΣΑ, παραμένουν ακινητοποιημένα, αν και η συγκεκριμένη γραμμή έχει πάψει να λειτουργεί ήδη από τον Ιούνιο του 2010.
Ήταν Φεβρουάριος του 2009, όταν το υπουργείο μεταφορών, αποφασίζει την συγκεκριμένη επένδυση. Η λογική; Η παλαιά γραμμή 400, ήταν οικονομικά ασύμφορη. Η αγορά των πανάκριβων διόροφων λεωφορείων, θα έδινε νέα διάσταση στην αστική ξενάγηση, με χαμηλό κόστος. Ωστόσο, τίποτα από αυτά τα μεγαλεπίβολα δεν έγινε ποτέ. Η διοίκηση της ΕΘΕΛ, δήλωνε τον Οκτώβριο του 2010 πως το "πάγωμα" της γραμμής ήταν προσωρινό "Προσωρινά και μόνο προσωρινά, βρίσκονται στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού, λόγω του ότι είναι σε μία διαδικασία να βγάλουν πινακίδες για να κυκλοφορήσουν στους αττικούς δρόμους. Εάν και αγοράστηκαν για τουριστικούς λόγους, η ΕΘΕΛ έχει πάρει την απόφαση να τα δρομολογήσει οσονούπω, σε μία συγκεκριμένη γραμμή που στην παρούσα φάση δεν εξυπηρετείται από τα υπάρχοντα λεωφορεία"
Έξι μήνες μετά την παραπάνω δήλωση του προέδρου της ΕΘΕΛ, τα πανάκριβα οχήματα παραμένουν στο Ελληνικό ακινητοποιημένα. Οι πινακίδες όπως φαίνεται και στην φωτογραφία, έχουν μπει, αλλά δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση για την αξιοποιήσή τους...Αν και κατά την περίοδο της αγοράς τους, το υπουργείο είχε διαφημίσει την "σπουδαία" επένδυση, ακόμη και με ξεναγήσεις...στην Βάρκιζα, σήμερα, δεν υπάρχει καμία απάντηση για το πού θα δρομολογηθούν τελικά τα οχήματα αυτά που αγοράστηκαν πανάκριβα σε μια εποχή αυστηρής λιτότητας...


Η γραμμή 400 και οι ιδιωτικές εταιρείες ξενάγησης
Το κόστος μεταφοράς των επιβατών στην παλιά γραμμή 400 του ΟΑΣΑ, ήταν 5 ευρώ, για μία ξενάγηση στο ιστορικό κέντρο της πόλης. Σύμφωνα με τον οργανισμό, ήταν οικονομικά ασύμφορη και αυτός ήταν και ο λόγος κατάργησής της. Ωστόσο εξακολουθεί να "φιγουράρει" ως ατραξιόν για τους τουρίστες στο site του Δήμου Αθηναίων, ενώ μόλις πριν από μία εβδομάδα, διαγράφηκε από το site του ΟΑΣΑ.
Δεν έχουν όμως την ίδια άποψη, οι δύο ιδιωτικές εταιρείες που σήμερα έχουν αναλάβει τις ξεναγήσεις στην Αθήνα.με ακριβώς ιδίου τύπου λεωφορεία, κάνοντας "χρυσές δουλειές"... Συγκεκριμένα, η Athens CityTour και η City Sightseeing Athens & Pireus, με τιμές εισητηρίων 15 και 18 ευρώ αντίστοιχα, πραγματοποιούν τον γύρο του ιστορικού κέντρου καθημερινά, κάνοντας αυτό που θα έπρεπε να κάνει η ΕΘΕΛ, με τα λεωφορεία που τόσο ακριβά πλήρωσαν οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες.
Από την μεριά τους, οι ίδιοι οι συνδικαλιστές της ΕΘΕΛ, μιλούν για σκάνδαλο οικονομικών συμφερόντων και για "ντε-φάκτο παραχώρηση της γραμμής-φιλέτο, σε ιδιώτες", την στιγμή που το ελληνικό κράτος, ευαγγελίζεται την τουριστική ανάπτυξη και την αναβάθμιση του κέντρου της πόλης. Πρόκειται τουλάχιστον για χειρισμό ανικανότητας του υπουργείου μεταφορών και της ΕΘΕΛ. Ενός υπουργείου που αναλώνεται στην εκπαίδευση ράμπο που θα πατάξουν το κίνημα "δεν πληρώνω" και την λαθρεπιβίβαση στα μέσα μεταφοράς, όταν με την αξιοποίηση της συγκεκριμένης γραμμής θα μπορούσε να έχει πολλαπλάσια έσοδα...



Δες και αυτό...

Βιομηχανικό παιδί...

Βιομηχανικό παιδί...
Νομίζω είμαι βιομηχανικό παιδί εγκλωβισμένο σε κήπους με ξεριζωμένους λωτούς, αγριολεμονιές και τριαντάφυλλα που αρνούνται να μεγαλώσουν. Υπάρχουν τέτοια, τριαντάφυλλα νάνοι.

Nueva Cosmo

Nueva Cosmo
Δεν είχες αλλάξει. Είχες απλά πάει σε άλλο τόπο. Σαν να αγνοούσες γύρω σου το ρουν της πόλης, τη φασαρία, εσύ ο πάντα άνθρωπος της εξοχής, που δεν την άντεχες καν, ούτε για μια ζωή, ούτε για μια στιγμή. Και κάπνιζες

Για τον Φ.Κάφκα (1883-1924)

Για τον Φ.Κάφκα (1883-1924)
Υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στην κανονικότητα και το παράλογο του κόσμου, πολύ λεπτή και άκρως επικίνδυνη, να την δεις, να την κατανοήσεις και τελικά να την περάσεις χωρίς να σε καταπιεί στο χάος της.

Μικρή ιστορία Κυριακής

Μικρή ιστορία Κυριακής
Τα πιο ωραία μπαρ του κόσμου, είναι αυτά που δεν πήγα ακόμη. Δεν ξέρω πόση νεότητα πρέπει να ξοδευτεί ακόμη σε ωραίες, ξύλινες, στοργικές μπάρες, με λευκά ποτά και μαύρες μπύρες από την Ιρλανδία,

Βγες μ΄ένα κορίτσι που δεν διαβάζει...

Βγες μ΄ένα κορίτσι που δεν διαβάζει...
Βγες ραντεβού με ένα κορίτσι που δεν διαβάζει. Ανακάλυψε την στη μελαγχολική ζοφερότητα ενός μπαρ του συρμού, ή στο καπνισμένο, ιδρωμένο και αλκοολούχο χώρο ενός club

"Μην προσπαθείς"

"Μην προσπαθείς"
Ο Τσαρλς Μπουκόφσκι, πέθανε στις 9 Μαρτίου του 1994 από Λευχαιμία στην Αμερική, μια χώρα που ποτέ δεν αγάπησε, γιατί και αυτή ποτέ δεν τον αγάπησε.

Ο γιος των Κράμερ

Ο γιος των Κράμερ
Οι απορίες μου εξαντλούνται σε χαζά ερωτήματα, πχ. τι απέγινε το πιτσιρίκι που έπαιζε στο Κράμερ εναντίον Κράμερ, γιατί ήταν όμορφο και με κάνει να αναρωτιέμαι.

Karl Marx (μικρή αναφορά για μια επέτειο)

Karl Marx (μικρή αναφορά για μια επέτειο)
Η διαλεκτική του Χέγκελ, που τόσο τον γοήτευσε στα νεανικά του χρόνια, στάθηκε η αφορμή για την ιστορικά διαρκώς αναθεωρήσιμη φιλοσοφία του, αυτός ο οποίος πρώτος απέρριψε

Το καλύτερο app που βρήκα

Το καλύτερο app που βρήκα
Το καλύτερο μακράν I-phone app, που έχω ανακαλύψει είναι το Urban Dictionary γιατί εκτός από το ότι είναι πολύ αστείο και με μοναδικούς ορισμούς, μαθαίνεις απίστευτη slag

What Art Would You Like To See Before You Die?

What Art Would You Like To See Before You Die?
Μπορεί η τελευταία επιθυμία να είναι και η σημαντικότερη στην ζωή ενός ανθρώπου, αν και προσωπικά πιστεύω ότι η επιθυμία που εκπληρώνεται πριν το τέλος, είναι η λιγότερο ικανή να προσφέρει ευτυχία.

Casablanca...

Casablanca...
Έβαλα ταινία. Καζαμπλάνκα. Μυθική με ατελείωτους σακατεμένους έρωτες. Θα την κοίταζα αλλά χθες, ήταν μια μεγάλη νύχτα που άκουσα πολλά πουλιά. Κάποτε ξύπναγα χαράματα
Από το Blogger.

Δημοφιλείς αναρτήσεις