Χαμός γίνεται στα μπλογκς και όχι μόνο με τον συγγραφέα Πέτρο Τατσόπουλο. Αιτία, ένα «αστείο» του Πέτρου Τατσόπουλου στο facebook, ο οποίος απαντώντας σε χιουμοριστικό σχόλιο «φίλου» του για τη σειρά του 1821 που προβάλλεται στο ΣΚΑΙ (έλεγε “μην μας βγάλετε και τον Κολοκοτρώνη gay”), έγραψε πως ήταν και μάλιστα αρραβωνιασμένος gay.
Δεν ήξερε ότι το facebook είναι η σύγχρονη κουτσομπόλα, ότι είναι ένα δημόσιο φόρουμ και ακόμη χειρότερα γραπτό. Είναι τόσο αφελής ο κάποτε φέρελπις συγγραφέας. Ασφαλώς και όχι. Άλλωστε φρόντισε να «κατεβάσει» τη σελίδα του και πλέον να διασκεδάζει με τα σχόλια και τις ύβρεις που του εξακοντίζουν οι “θερμόαιμοι”. Έπρεπε να γίνει ντόρος με τη σειρά. Να ακουστεί, να γίνει σαματάς από τα μπλογκς και έτσι να κάνει «νούμερα» σε τηλεθέαση η δεύτερη πιο ακριβή παραγωγή στην ελληνική τηλεόραση, μετά το «Νησί». Παράλληλα θα γίνει γνωστός και σε ένα ευρύτατο τηλεοπτικό κοινό, συμπεριλαμβανομένων των πιστών υπηκόων της Ελένης Μενεγάκη.
Τώρα που το σκέπτομαι η τηλεοπτική καριέρα του Πέτρου Τατσόπουλου ομοιάζει με την καριέρα του ως συγγραφέα. Άφησε πολλές προσδοκίες στην αρχή, αλλά μετά ξέμεινε από ιδέες, έμπνευση, παρέλυσε στην εξέλιξη, τρόμαξε στην ιδέα του χρόνου που αδυσώπητα φεύγει. Ίσως πάλι γιατί ανήκει, όπως ο ίδιος έχει γράψει στους «οργίλους» (και όχι οργισμένους) συγγραφείς της ύστερης μεταπολίτευσης. Όταν πέρασε η μπόρα της εφηβικής οργής, η εξελιγμένη για την εποχή του τεχνική, δεν έφτανε για να τον κατατάξει στην κορυφή των εγχώριων συγγραφέων
Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που μετέρχεται ενός τέτοιου τεχνάσματος ο κύριος Τατσόπουλος. Στο μυθιστόρημα «Τιμής ένεκεν» ο Υπουργός Πολιτισμού Βασίλης Διαμαντάκος είναι κάτι περισσότερο από μια παραπομπή στον Βαγγέλη Βενιζέλο και την θητεία του στην Μπουμπουλίνας. Είναι μια φωτογραφία του, με καθόλου κολακευτικές για τον Υπουργό αναφορές.
Προκειμένου λοιπόν να πουλήσει μια δουλειά, κάνουμε τον Κολοκοτρώνη Τεό , τη Μπουμπουλίνα Lady Gaga, τον Κανάρη να ανάβει φωτοβολίδες ως μπάρμαν στο Σούπερ Παραντάις στη Μύκονο. Ακούστε συγκλονιστικά στοιχεία που θα φέρει στο φως η σειρά: η Αγία Λαύρα δεν έγινε ποτέ και η Επανάσταση εμπεριείχε δύο εμφυλίους. Πρωτάκουστα πράγματα δηλαδή. Αν βαριέστε την τηλεόραση αλλά και τα επιστημονικά ιστορικά βιβλία διαβάστε την αντιηρωική τριλογία του Καραγάτση («Ο Κοτζαμπάσης του Καστρόπυργου», «Αίμα χαμένο και κερδισμένο» και τα «Στερνά του Μίχαλου») γραμμένα καμιά εξηνταριά, χρόνια πριν. Άλλωστε ο ήρωας είναι όχι απλά ανθρώπινος, όχι απλά εξωμότης αλλά και πρόγονος σε ευθεία γραμμή του συγγραφέα. Βέβαια ο Καραγάτσης δεν ήταν αριστερίζων και επί δεκαετίες, παρέμενε σε μια σχετική αφάνεια . Είχε όμως ένα τεράστιο σε όγκο έργο, το οποίο έπιασε ορισμένες απάτητες για σχεδόν όλους τους σύγχρονους συγγραφείς.
Τώρα κατά πόσο πρέπει να μας απασχολούν σικέ (από τη μία πλευρά) διαμάχες είναι ένα σοβαρό ερώτημα. «Στον μπούτζον μας» που θα έλεγε και ο γιος της καλογριάς. Ή μήπως δεν ήταν γιος της; Τι λένε οι αργοπορημένοι για κάτι παραπάνω από έναν αιώνα πολέμιοι του Παπαρρηγόπουλου επί του θέματος; Τέλος τους ενημερώνω ότι διακρίνω εδώ και καιρό στοιχεία μεγαλοιδεατισμού στο έργο του Βαλαωρίτη, σε περίπτωση που ξεμείνουν από καυτές τηλεοπτικές ιδέες.
Μικρός Οδυσσέας
antinews.gr
Τώρα που το σκέπτομαι η τηλεοπτική καριέρα του Πέτρου Τατσόπουλου ομοιάζει με την καριέρα του ως συγγραφέα. Άφησε πολλές προσδοκίες στην αρχή, αλλά μετά ξέμεινε από ιδέες, έμπνευση, παρέλυσε στην εξέλιξη, τρόμαξε στην ιδέα του χρόνου που αδυσώπητα φεύγει. Ίσως πάλι γιατί ανήκει, όπως ο ίδιος έχει γράψει στους «οργίλους» (και όχι οργισμένους) συγγραφείς της ύστερης μεταπολίτευσης. Όταν πέρασε η μπόρα της εφηβικής οργής, η εξελιγμένη για την εποχή του τεχνική, δεν έφτανε για να τον κατατάξει στην κορυφή των εγχώριων συγγραφέων
Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που μετέρχεται ενός τέτοιου τεχνάσματος ο κύριος Τατσόπουλος. Στο μυθιστόρημα «Τιμής ένεκεν» ο Υπουργός Πολιτισμού Βασίλης Διαμαντάκος είναι κάτι περισσότερο από μια παραπομπή στον Βαγγέλη Βενιζέλο και την θητεία του στην Μπουμπουλίνας. Είναι μια φωτογραφία του, με καθόλου κολακευτικές για τον Υπουργό αναφορές.
Προκειμένου λοιπόν να πουλήσει μια δουλειά, κάνουμε τον Κολοκοτρώνη Τεό , τη Μπουμπουλίνα Lady Gaga, τον Κανάρη να ανάβει φωτοβολίδες ως μπάρμαν στο Σούπερ Παραντάις στη Μύκονο. Ακούστε συγκλονιστικά στοιχεία που θα φέρει στο φως η σειρά: η Αγία Λαύρα δεν έγινε ποτέ και η Επανάσταση εμπεριείχε δύο εμφυλίους. Πρωτάκουστα πράγματα δηλαδή. Αν βαριέστε την τηλεόραση αλλά και τα επιστημονικά ιστορικά βιβλία διαβάστε την αντιηρωική τριλογία του Καραγάτση («Ο Κοτζαμπάσης του Καστρόπυργου», «Αίμα χαμένο και κερδισμένο» και τα «Στερνά του Μίχαλου») γραμμένα καμιά εξηνταριά, χρόνια πριν. Άλλωστε ο ήρωας είναι όχι απλά ανθρώπινος, όχι απλά εξωμότης αλλά και πρόγονος σε ευθεία γραμμή του συγγραφέα. Βέβαια ο Καραγάτσης δεν ήταν αριστερίζων και επί δεκαετίες, παρέμενε σε μια σχετική αφάνεια . Είχε όμως ένα τεράστιο σε όγκο έργο, το οποίο έπιασε ορισμένες απάτητες για σχεδόν όλους τους σύγχρονους συγγραφείς.
Τώρα κατά πόσο πρέπει να μας απασχολούν σικέ (από τη μία πλευρά) διαμάχες είναι ένα σοβαρό ερώτημα. «Στον μπούτζον μας» που θα έλεγε και ο γιος της καλογριάς. Ή μήπως δεν ήταν γιος της; Τι λένε οι αργοπορημένοι για κάτι παραπάνω από έναν αιώνα πολέμιοι του Παπαρρηγόπουλου επί του θέματος; Τέλος τους ενημερώνω ότι διακρίνω εδώ και καιρό στοιχεία μεγαλοιδεατισμού στο έργο του Βαλαωρίτη, σε περίπτωση που ξεμείνουν από καυτές τηλεοπτικές ιδέες.
Μικρός Οδυσσέας
antinews.gr
0 σχόλια: