Η εταιρεία έχει σήμερα έξι κρουαζιερόπλοια σε ελληνική σημαία, τα «Emerald», «Destiny», «Saphire», «Majesty», «Queen» και «Cristal» και είναι η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην Μεσόγειο και 5η μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο.
Η Louis Cruises απασχολεί 1.000 Έλληνες ναυτικούς, ενώ τα κρουαζιερόπλοιά της μεταφέρουν περίπου 15.000 τουρίστες 22 εθνικοτήτων. Η εταιρεία διακινεί 400.000 ταξιδιώτες κάθε χρόνο στην Ελλάδα από όλα τα πλοία της που ξεκινούν από Ιταλία, Γαλλία και Κύπρο. Μόνο στην Αθήνα φέρνει 130.000 επισκέπτες, εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι Αμερικανοί.
Η αποχώρηση της Louis Cruises από την ελληνική σημαία προκαλεί μεγάλη ανησυχία στους εργαζόμενους ναυτικούς. Ήδη η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού απηύθυνε επιστολή προς τον Πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου για τον κίνδυνο που διαγράφεται άμεσα για τη χώρα να απολέσει οριστικά τα ελληνικά κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία και τους εκατοντάδες Έλληνες ναυτεργάτες που εργάζονται σε αυτά. Στην επιστολή αναφέρεται πως ο νόμος περί απελευθέρωσης του καμποτάζ έχει ως αποτέλεσμα την εγκατάλειψη της ελληνικής σημαίας και τον επαγγελματικό διωγμό των Ελλήνων ναυτεργατών.
Ωστόσο, θέση της Κυβέρνησης και του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων είναι ότι η αγορά είναι ελεύθερη και όποιος επιχειρηματίας επιθυμεί μπορεί να έχει τα πλοία του στην ελληνική σημαία ή να τα αποσύρει από το εθνικό νηολόγιο.
tovima
Η Louis Cruises απασχολεί 1.000 Έλληνες ναυτικούς, ενώ τα κρουαζιερόπλοιά της μεταφέρουν περίπου 15.000 τουρίστες 22 εθνικοτήτων. Η εταιρεία διακινεί 400.000 ταξιδιώτες κάθε χρόνο στην Ελλάδα από όλα τα πλοία της που ξεκινούν από Ιταλία, Γαλλία και Κύπρο. Μόνο στην Αθήνα φέρνει 130.000 επισκέπτες, εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι Αμερικανοί.
Η αποχώρηση της Louis Cruises από την ελληνική σημαία προκαλεί μεγάλη ανησυχία στους εργαζόμενους ναυτικούς. Ήδη η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού απηύθυνε επιστολή προς τον Πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου για τον κίνδυνο που διαγράφεται άμεσα για τη χώρα να απολέσει οριστικά τα ελληνικά κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία και τους εκατοντάδες Έλληνες ναυτεργάτες που εργάζονται σε αυτά. Στην επιστολή αναφέρεται πως ο νόμος περί απελευθέρωσης του καμποτάζ έχει ως αποτέλεσμα την εγκατάλειψη της ελληνικής σημαίας και τον επαγγελματικό διωγμό των Ελλήνων ναυτεργατών.
Ωστόσο, θέση της Κυβέρνησης και του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων είναι ότι η αγορά είναι ελεύθερη και όποιος επιχειρηματίας επιθυμεί μπορεί να έχει τα πλοία του στην ελληνική σημαία ή να τα αποσύρει από το εθνικό νηολόγιο.
tovima
0 σχόλια: