Ο Μιχάλης Λιάπης, εξέδωσε μια ανακοίνωση πως δεν είναι αυτός ο υπουργός με τα 178 εκατομμύρια ευρώ καταθέσεις. Ακόμη είπε πως όλα τα στοιχεία είναι στη διάθεση της βουλής, και θα μηνύσει όσους τον συκοφαντούν. Φυσικά ήταν μια αναμενόμενη αντίδραση.
Ακόμη και αν ήταν εκείνος, το ίδιο θα έλεγε.
Στις 23 Ιουλίου 2004, τέσσερις μήνες μετά την ανάληψη της εξουσίας από τη Ν.Δ., στα γραφεία του υπουργείου Μεταφορών πραγματοποιείται συνάντηση κορυφής μεταξύ υπουργείου και «Siemens» με θέμα συζήτησης την πορεία των προγραμματικών συμβάσεων τροχαίου υλικού του ΟΣΕ.
Επικεφαλής από τη μια πλευρά ήταν ο τότε υπουργός κ. Μιχάλης Λιάπης και από την άλλη ο Χριστοφοράκος. Μετά το τέλος της συνάντησης ο Χριστοφοράκος στέλνει έγγραφο στη μητρική εταιρεία μεταφέροντας το εγκάρδιο κλίμα της συνάντησης αλλά και τη μεγάλη σημασία του έργου για τον κ. Λιάπη «προσωπικά»! Συγκεκριμένα, αναφέρει: «Η ταχεία πρόοδος των σιδηροδρομικών γραμμών μεταφορών στην Ελλάδα, και ειδικά η προσφορά σύγχρονων μεταφορών με το νέο τροχαίο υλικό του ΟΣΕ από τη γραμμή ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη) είχε μεγάλη σημασία για το υπουργείο και για τον ίδιο προσωπικά».
Σε άλλο σημείο του εγγράφου αναγράφεται: «Απευθύνεται (σ.σ.: ο κ. Λιάπης) στη Siemens ως τον σημαντικότερο/ηγετικό συμμετέχοντα στις κοινοπραξίες και στο πλαίσιο αυτό επιθυμεί να ξεκινήσει, το συντομότερο δυνατό, μια εξέταση από τη Siemens για την ανάληψη και την ταχεία ολοκλήρωση των συμφωνιών, καθώς και τη διαχείριση των έργων από τη Siemens».
Προσθέτει, μάλιστα: «Εκείνος προσωπικά (σ.σ.: ο κ. Λιάπης) και το υπουργείο του είναι σε θέση να αναλάβουν ηγετικό ρόλο στην εφαρμογή μιας αντίστοιχης λύσης αναφορικά με τα υπόλοιπα εμπλεκόμενα υπουργεία (Οικονομίας, Ανάπτυξης)».
Να σημειωθεί πως η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών έχει καταθέσει μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για το θέμα των προγραμματικών συμφωνιών του ΟΣΕ με τη «Siemens».
Σύμφωνα με την ομοσπονδία, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι έχουν τελεστεί μεγάλα οικονομικά εγκλήματα και εστιάζει κυρίως σε επτά προγραμματικές συμβάσεις του ΟΣΕ με τη «Siemens», που αφορούν την κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, τις καθυστερήσεις έργων, τις αμοιβές συμβούλων των εκάστοτε διοικήσεων, καθώς επίσης και παραχωρήσεις και καταπατήσεις ακινήτων που ανήκουν στον Οργανισμό.
Μακάρι να μην είναι ο Michelle. Αν δεν είναι, μένει να βρούμε τον mr 178 εκατομμύρια...
πληροφορίες από nationalpride.wordpress.com
Ακόμη και αν ήταν εκείνος, το ίδιο θα έλεγε.
Στις 23 Ιουλίου 2004, τέσσερις μήνες μετά την ανάληψη της εξουσίας από τη Ν.Δ., στα γραφεία του υπουργείου Μεταφορών πραγματοποιείται συνάντηση κορυφής μεταξύ υπουργείου και «Siemens» με θέμα συζήτησης την πορεία των προγραμματικών συμβάσεων τροχαίου υλικού του ΟΣΕ.
Επικεφαλής από τη μια πλευρά ήταν ο τότε υπουργός κ. Μιχάλης Λιάπης και από την άλλη ο Χριστοφοράκος. Μετά το τέλος της συνάντησης ο Χριστοφοράκος στέλνει έγγραφο στη μητρική εταιρεία μεταφέροντας το εγκάρδιο κλίμα της συνάντησης αλλά και τη μεγάλη σημασία του έργου για τον κ. Λιάπη «προσωπικά»! Συγκεκριμένα, αναφέρει: «Η ταχεία πρόοδος των σιδηροδρομικών γραμμών μεταφορών στην Ελλάδα, και ειδικά η προσφορά σύγχρονων μεταφορών με το νέο τροχαίο υλικό του ΟΣΕ από τη γραμμή ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη) είχε μεγάλη σημασία για το υπουργείο και για τον ίδιο προσωπικά».
Σε άλλο σημείο του εγγράφου αναγράφεται: «Απευθύνεται (σ.σ.: ο κ. Λιάπης) στη Siemens ως τον σημαντικότερο/ηγετικό συμμετέχοντα στις κοινοπραξίες και στο πλαίσιο αυτό επιθυμεί να ξεκινήσει, το συντομότερο δυνατό, μια εξέταση από τη Siemens για την ανάληψη και την ταχεία ολοκλήρωση των συμφωνιών, καθώς και τη διαχείριση των έργων από τη Siemens».
Προσθέτει, μάλιστα: «Εκείνος προσωπικά (σ.σ.: ο κ. Λιάπης) και το υπουργείο του είναι σε θέση να αναλάβουν ηγετικό ρόλο στην εφαρμογή μιας αντίστοιχης λύσης αναφορικά με τα υπόλοιπα εμπλεκόμενα υπουργεία (Οικονομίας, Ανάπτυξης)».
Να σημειωθεί πως η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών έχει καταθέσει μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου για το θέμα των προγραμματικών συμφωνιών του ΟΣΕ με τη «Siemens».
Σύμφωνα με την ομοσπονδία, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι έχουν τελεστεί μεγάλα οικονομικά εγκλήματα και εστιάζει κυρίως σε επτά προγραμματικές συμβάσεις του ΟΣΕ με τη «Siemens», που αφορούν την κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, τις καθυστερήσεις έργων, τις αμοιβές συμβούλων των εκάστοτε διοικήσεων, καθώς επίσης και παραχωρήσεις και καταπατήσεις ακινήτων που ανήκουν στον Οργανισμό.
Μακάρι να μην είναι ο Michelle. Αν δεν είναι, μένει να βρούμε τον mr 178 εκατομμύρια...
πληροφορίες από nationalpride.wordpress.com
0 σχόλια: