Eπιθετικό ελικόπτερο AH-64DAH Apache ανεφλέγη εν πτήσει στα Μέγαρα στο 2ο ΤΕΕΠ. Οι πιλότοι αναφέρεται ότι είναι καλά. To ελικόπτερο εκτελούσε νυκτερινή εκπαιδευτική πτήση. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ανεφλέγη ένας
από τους κινητήρες του ενώ βρισκόταν στον αέρα. Οι πιλότοι κατάφεραν να το προσγειώσουν και να απομακρυνθούν πριν τυλιχτεί ολόκληρο στις φλόγες και καεί ολοσχερώς, περί τις 22.44.Το ελικόπτερο πιλοτάριζε ο διοικητής Μπουγάζης του 2ου ΤΕΕΠ. Ο ένας κινητήρας έκανε "κράτει" μετά την ανάφλεξή του και προσγειώθηκε με τον δεύτερο.Η προσγείωση έγινε 3 χλμ. ανατολικά των Μεγάρων στους πρόποδες του όρους Πατέρα. Το ελικόπτερο κάηκε ολοσχερώς. Eίναι το δεύτερο ατύχημα της έκδοσης DHA μέσα σε ένα χρόνο οπότε και έχουν παραληφθεί επίσημα τα 12 ελικόπτερα του τύπου. Στις 31 Ιουλίου 2010 κατέπεσε ένα ακόμα, παρασύροντας στο θάνατο τους δύο πιλότους του. Το Νοέμβριο του 2008 χάθηκε πάλι με το πλήρωμά του το πρώτο AH-64A Αpache σε νυχτερινή άσκηση.
Αν και είναι εξαιρετικά πρόωρο, εν τούτοις σημειώνουμε ότι η Αεροπορία Στρατού έχει "ερημώσει" από μηχανικούς λόγω αποχωρήσεων μετά τις μειώσεις μισθών και επιδομάτων.Από το ΓΕΣ αναφέρεται ότι "Το ελικόπτερο καλύπτεται από την συμβατική εγγύηση"!Επιτροπή εμπειρογνωμόνων που μεταβαίνει στην περιοχή του περιστατικού, θα διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος.Και η ανακοίνωση του ΓΕΣ μιάμιση ώρα περίπου μετά την δημοσιοποίηση του θέματος από το defencenet.gr. Λίγο μπερδεμένη, αλλά μάλλον ξύπνησαν ... απότομα. Πάντως για τα δεδομένα των Επιτελείων, καλά τα πήγαν: "Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι, την Δευτέρα 02 Μαΐου 2011 και ώρα την 22:45 Ελικόπτερο τύπου APACHE AH - 64 D, κατά την διάρκεια προγραμματισμένης νυκτερινής πτήσης, υπέστη μηχανική βλάβη ανατολικά της περιοχής των Μεγάρων. Κατά την εκτίμηση του πιλότου, στο Ελικόπτερο προκλήθηκε πυρκαγιά. Οι χειριστές του ελικοπτέρου το προσγείωσαν και το εγκατέλειψαν με ασφάλεια. Διεξάγονται όλες οι προβλεπόμενες - ενδεδειγμένες από την νομοθεσία έρευνες".
defencenet
από τους κινητήρες του ενώ βρισκόταν στον αέρα. Οι πιλότοι κατάφεραν να το προσγειώσουν και να απομακρυνθούν πριν τυλιχτεί ολόκληρο στις φλόγες και καεί ολοσχερώς, περί τις 22.44.Το ελικόπτερο πιλοτάριζε ο διοικητής Μπουγάζης του 2ου ΤΕΕΠ. Ο ένας κινητήρας έκανε "κράτει" μετά την ανάφλεξή του και προσγειώθηκε με τον δεύτερο.Η προσγείωση έγινε 3 χλμ. ανατολικά των Μεγάρων στους πρόποδες του όρους Πατέρα. Το ελικόπτερο κάηκε ολοσχερώς. Eίναι το δεύτερο ατύχημα της έκδοσης DHA μέσα σε ένα χρόνο οπότε και έχουν παραληφθεί επίσημα τα 12 ελικόπτερα του τύπου. Στις 31 Ιουλίου 2010 κατέπεσε ένα ακόμα, παρασύροντας στο θάνατο τους δύο πιλότους του. Το Νοέμβριο του 2008 χάθηκε πάλι με το πλήρωμά του το πρώτο AH-64A Αpache σε νυχτερινή άσκηση.
Αν και είναι εξαιρετικά πρόωρο, εν τούτοις σημειώνουμε ότι η Αεροπορία Στρατού έχει "ερημώσει" από μηχανικούς λόγω αποχωρήσεων μετά τις μειώσεις μισθών και επιδομάτων.Από το ΓΕΣ αναφέρεται ότι "Το ελικόπτερο καλύπτεται από την συμβατική εγγύηση"!Επιτροπή εμπειρογνωμόνων που μεταβαίνει στην περιοχή του περιστατικού, θα διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος.Και η ανακοίνωση του ΓΕΣ μιάμιση ώρα περίπου μετά την δημοσιοποίηση του θέματος από το defencenet.gr. Λίγο μπερδεμένη, αλλά μάλλον ξύπνησαν ... απότομα. Πάντως για τα δεδομένα των Επιτελείων, καλά τα πήγαν: "Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι, την Δευτέρα 02 Μαΐου 2011 και ώρα την 22:45 Ελικόπτερο τύπου APACHE AH - 64 D, κατά την διάρκεια προγραμματισμένης νυκτερινής πτήσης, υπέστη μηχανική βλάβη ανατολικά της περιοχής των Μεγάρων. Κατά την εκτίμηση του πιλότου, στο Ελικόπτερο προκλήθηκε πυρκαγιά. Οι χειριστές του ελικοπτέρου το προσγείωσαν και το εγκατέλειψαν με ασφάλεια. Διεξάγονται όλες οι προβλεπόμενες - ενδεδειγμένες από την νομοθεσία έρευνες".
defencenet
0 σχόλια: