Λίγους μήνες πριν από το καλοκαίρι, έτυχε να ακούσω πως ένας από τους δρόμους της Αθήνας με τα περισσότερα λουκέτα σε καταστήματα, είναι η οδός Σόλωνος. Και είναι όντως έτσι. Όποιος θυμάται τα μαγαζιά αυτού του δρόμου, τα καφέ, τα ρουχάδικα, τα βιβλιοπωλεία, θα καταλάβει τη διαφορά κάνοντας ένα πέρασμα από εκεί. Φέτος, ο δήμος της Αθήνας, αποφάσισε να κοσμίσει τις άδειες βιτρίνες αυτών των μαγαζιών, με έργα φοιτητών της ΑΣΚΤ. Αποφάσισε δηλαδή, να κρύψει την αστική μιζέρια με ένα παραβάν.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΤΕΓΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΤΕΓΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011
Οι βιτρίνες της Αθήνας, ο Γιώργος Καμίνης και η μοναρχία της ελληνικής βλαχιάς...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
